شنبه ۱۳۹۷/۵/۲۷ - ۷:۵۹

سنگ های طبیعی در طراحی مینیمال

طراحی مینیمالیستی اسکاندیناوی

طراحی مینیمالیستی اسکاندیناوی آسان استدر اینجا شاهد چگونگی استفاده از سنگهای طبیعی برای ایجاد یک احساس مینیمالیستی بی نظیر در فضای خود خواهید بود.

 

رویکرد مینیمالیستی که حاصل طراحی اسکاندیناوی است، به جنبش طراحی اشاره دارد که در آن تمرکز یک اتاق در مورد چقدر شما نیست، بلکه چگونگی استفاده از بافت و فضا ایده آل برای فضاهای بزرگ و کوچک، مینیمالیسم را رد می کند و بیش از حد طراحی مینیمالیستی با تمرکز بر روی یک پالت رنگ سیاه و سفید یا سیاه و سفید، با استفاده از حداقل رنگ با رنگ، مبلمان و دکور تمرکز می کند و در عین حال با توجه به بافت ها و شکل ها به منظور ایجاد یک شاهکار تصویری متمرکز شده است.

 

در اینجا نحوه استفاده از سنگهای طبیعی برای رویکرد مینیمالیستی در خانه شما وجود دارد.

کانتر آشپزخانه در طراحی مینیمال

 

پالت رنگ مینیمالیستی

در حالی که طراحی مینیمالیستی لزوما به سیاه و سفید، سفید و خاکستری نمی چسبد، این رنگ های برجسته در الگوی مینیمالیستی است. این رنگ ها محبوب هستند زیرا آنها بی طرف هستند و احساس آرامش می کنند.

این رنگ های تازه و ترد می تواند هر چیزی را از سیاه پوستان و سفید پوستان تا رنگ های تیز وحشیانه تضمین کند.

شما می توانید این سایه ها را با انتخاب سنگ طبیعی خود برجسته کنید.انتخاب سنگ سفید ابریشمی،مانند White Onyx Premium ، یک ظرافت تصفیه شده را به فضای خود اضافه می کند که احساس تمیز و تازه می کند. سیاه کریستال یکی دیگر از گزینه های عالی است که با سفید، خاکستری و موضوعات آبی به نظر می رسد که فضای مینیمالیستی شما را فقط یک اشاره از رنگ می دهد.

اگر می خواهید رنگ را به یک طرح مینیمالیست ترکیب کنید، مطمئن باشید که با رنگ های زمینی مانند قهوه ای و سبزی های نرم و بلور باقی بمانید. رنگ های ارگانیک برای این سبک خاص مناسب هستند.

 

مینیمالیسم و سبک الهام گرفته از اسکاندیناوی

تصویر مستطیل مربع

سنگ طبیعی با الگو

طرح های مینیمالیستی دوست دارند با الگوها و بافت بازی کنند، پس چرا این را به انتخاب سنگ های طبیعی شما برای صفحات ضد کف، کف، و backsplashes محدود نمی کنند؟

رنگین کمان خاکستری سنگ کوارتزیت  یک انتخاب شگفت انگیز برای ایجاد یک قطعه کانال خیره کننده ای است که علاقه ویژهای دارد. سنگ مرمر انتخاب بزرگ دیگری برای جلب چشم است.

 

همه اتاق های سفید

هنگام طراحی با یک رویکرد مینیمالیستی، مهم است که فضای آزاد را از دست ندهید. بدون مبلمان غیر ضروری و اقلام دکور محدود. هنگامی که ذهن شما بر روی مبلمان و قرار دادن آن تأثیری نداشته باشد،

می توانید با سایر عناصر مهم این سبک اسکاندیناوی، مانند دکوراسیون با یک پالت رنگ Monochrome، بازی کنید.

یکی از سبک های محبوب در مینیمالیسم طراحی یک اتاق در همه رنگ ها سفید است. این مناسب برای آشپزخانه شیک و مدرن است.

 

طراحی مینیمال با سنگ طبیعی

تصور کنید کابینت سفید خامه ای لهجه های سنگ مرمر Statuario شمارنده و یک الماس سفید تخته سنگ آکواریوم. این سایه های شاداب از سنگ طبیعی لوکس کاملا با فضای تک رنگ شما خواهد بود.

مینیمالیسم برای همه نیست،

اما افراد خاصی که در این سبک الهام گرفته از اسکاندیناوی تزئین می کنند، این زیبایی را پاک و تمیز می دانند.

 سوالی که باید از خود بپرسید،

این است که آیا شما به دنبال رنگ مناسب، محیط، بافت و یا الگوهای عالی هستید؟